14 Temmuz 2014 Pazartesi

VIOLETTA EŞYALARIM

Gönderen Abdurrahman kök zaman: 15:38
Arkadaşlar iyi günler,
Bugün sizleri babamın bana Roma'da aldığı Violetta ürünlerini göstermek istedim.
Babamın aldığı ürünler arasında Violetta günlüğü, anahtarlı günlük, Violetta saati, Violetta bluzu, Violetta çantası ve daha birçok ürün var...


Bu bluzum........


Bunlarda diğer Violetta ürünlerim......
Eğer istersiniz bu ürünleri ve benzerlerini amazon gibi sitelerden bulabilirsiniz. İstek gelirse alabileceğiniz bütün siteleri paylaşırım(güvenli).



7 yorum:

Unknown on 12 Aralık 2014 15:15 dedi ki...

Günlüğü nereden alabilirim

Ayşenur kök on 21 Aralık 2014 20:28 dedi ki...

Benim babam İtalya'dan aldı ama amazon gibi sitelerde sipariş edebilirsin.

http://violetta3turkey.blogspot.com.tr/

Unknown on 9 Ocak 2015 08:38 dedi ki...

ben bir günlük istiyorum

Hatice KÖK on 14 Ocak 2015 23:32 dedi ki...

Arkadaşlar günlük veya benzeri Şeyler almak isteyenler beni eklesin ve oradan konuşalım:
https://www.facebook.com/refiasena.kok.3?ref=ts&fref=ts
^-^ beni eklerseniz size ulaştırırım :)

Unknown on 27 Ocak 2015 18:01 dedi ki...

amazon dan sipariş veremeyiz ama :( türkiteden nasıl verilir lütfen yardımcı olun <3

Unknown on 13 Nisan 2021 15:20 dedi ki...

Hepsini nereden aldın acaba ?

Unknown on 15 Nisan 2022 20:30 dedi ki...

Satmak isterseniz almak isterim dergiler hariç efendim

Yorum Gönder

 

Violetta 3 Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting